Τηλεπικοινωνίες - Τηλεφωνικά Κέντρα Νέας Γενιάς
Εισαγωγή στον Asterisk
Το Asterisk είναι ένα πλήρες τηλεφωνικό κέντρο που τρέχει σε Linux και ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά τηλεφωνίας όπως προσωπικό τηλεφωνητή, τριμερή συνδιάσκεψη, IVR και πολλά άλλα. Λόγω της ανοιχτής φιλοσοφίας που διέπει το σχεδιασμό του είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί με μεγάλο πλήθος τηλεφωνικών συσκευών και να λειτουργήσει ως γέφυρα διασύνδεσης παλαιών τηλεφωνικών κέντρων με περιβάλλοντα τηλεφωνίας IP.
Μερικές από τις δυνατότητες των τηλεφωνικών κέντρων ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ
- Call Routing, Conference (διάσκεψη)
- Interactive Voice Response (Φωνο- αλληλεπιδραστική Απόκριση)
- Call Detail Record (υπηρεσία ενημέρωσης κλήσεων)
- Graphic User Interface (γραφικό περιβάλλον διαχείρισης και επίβλεψης)
- Caller ID On Call Waiting (αναγνώριση κλήσεων σε αναμονή)
- Password protected calls (Κωδικός εισόδου από το χρήστη για κλήσεις)
- Call Forwarding (Προώθηση κλήσεων)
- Fax Manager (διαχειριστής Fax), Follow Me (ακολούθησε με)
- Call Parking («παρκάρισμα» κλήσης), Blacklists (μαύρη λίστα)
- Call Recording (ηχογράφηση κλήσης), Call Transfer (παραπομπή κλήσης)
- Call Waiting (αναμονή κλήσης), Dial By Name (κλήση μέσω ονόματος)
- Do Not Disturb (μην ενοχλείτε), Jabber Notification (ειδοποίηση Jabber)
- Music On Hold (αναμονή με ήχο)
- Call Queues (ουρές κλήσεων)
- Time And Date, Voicemail (αυτόματος τηλεφωνητής)
Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα ενός τηλεφωνικού συστήματος IP PBX VoIP
Μεγαλύτερη ευκολία εγκατάστασης & διαμόρφωσης σε σύγκριση με ένα απλό τηλεφωνικό σύστημα:
Ένα πρόγραμμα software που εκτελείται σε έναν υπολογιστή μπορεί να επωφεληθεί από την προηγμένη ισχύ επεξεργασίας του υπολογιστή και του περιβάλλοντος εργασίας και των δυνατοτήτων των Windows. Οποιοσδήποτε έχει γνώσεις υπολογιστών και των Windows μπορεί να εγκαταστήσει και να διαμορφώσει το PBX. Ένα τηλεφωνικό σύστημα απαιτεί συχνά την εγκατάσταση από έναν τεχνικό που έχει εκπαιδευτεί στο συγκεκριμένο σύστημα!
Μεγαλύτερη ευκολία διαχείρισης, χάρη στο περιβάλλον διαμόρφωσης με βάση το Web:
Ένα τηλεφωνικό σύστημα VOIP διαθέτει ένα περιβάλλον διαμόρφωσης με βάση το Web, το οποίο σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να ρυθμίζετε εύκολα το τηλεφωνικό σας σύστημα. Συνήθως, τα ιδιόκτητα τηλεφωνικά συστήματα δεν διαθέτουν εύκολα παραμετροποιήσιμα interface, ενώ είναι συχνά σχεδιασμένα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά μόνο από τους τεχνικούς εγκατάστασης του τηλεφωνικού συστήματος.
Μείωση των χρεώσεων κλήσης:
Μπορείτε να έχετε σημαντική εξοικονόμηση, χρησιμοποιώντας έναν παροχέα υπηρεσιών VoIP για τις υπεραστικές ή τις διεθνείς κλήσεις. Συνδέστε εύκολα τα τηλεφωνικά συστήματα μεταξύ γραφείων/υποκαταστημάτων και πραγματοποιήστε δωρεάν τηλεφωνικές κλήσεις.
Δεν απαιτείται ξεχωριστή τηλεφωνική καλωδίωση – χρησιμοποιείστε το δίκτυο υπολογιστών:
Ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP σας επιτρέπει να συνδέετε τηλεφωνικές συσκευές απευθείας σε μία συνηθισμένη θύρα δικτύου υπολογιστών (την οποία μπορεί να μοιράζεται με τον παρακείμενο υπολογιστή). Τα λογισμικά τηλέφωνα μπορούν να εγκατασταθούν απευθείας στον Η/Υ. Αυτό σημαίνει ότι δε χρειάζεται να εγκαταστήσετε & να διαθέτετε μια ξεχωριστή καλωδίωση για το τηλεφωνικό σύστημα, γεγονός που σας παρέχει πολύ μεγαλύτερη ευελιξία, ως προς την προσθήκη χρηστών/επεκτάσεων. Εάν μεταφέρεστε σε ένα νέο γραφείο και δεν έχετε εγκαταστήσει ακόμη τηλεφωνικές καλωδιώσεις, μπορείτε να έχετε σημαντική εξοικονόμηση εγκαθιστώντας απλά ένα δίκτυο υπολογιστών.
Κανένας περιορισμός προμηθευτή:
Χρησιμοποιείτε τα συνηθισμένα τηλέφωνα: Τα τηλεφωνικά συστήματα VoIP είναι ένα ανοιχτό πρότυπο και όλα τα σύγχρονα τηλεφωνικά συστήματα VOIP χρησιμοποιούν ως πρωτόκολλο το SIP. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε σχεδόν όλα τα software τηλεφώνων SIP VOIP ή πυλών VOIP. Αντίθετα, ένα απλό τηλεφωνικό σύστημα απαιτεί συχνά προηγμένες δυνατότητες στα τηλέφωνα, και στις μονάδες επέκτασης για την προσθήκη δυνατοτήτων.
Ικανότητα εξέλιξης:
Τα απλά τηλεφωνικά συστήματα μπορεί να ξεπεραστούν εύκολα: Η προσθήκη περισσότερων τηλεφωνικών γραμμών ή επεκτάσεων απαιτεί συχνά δαπανηρές αναβαθμίσεις στο hardware. Σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτείται ένα εντελώς καινούριο τηλεφωνικό σύστημα. Αυτό δεν συνιστά πρόβλημα στην περίπτωση ενός τηλεφωνικού συστήματος VoIP: ένας συνηθισμένος υπολογιστής μπορεί εύκολα να χειριστεί ένα μεγάλο αριθμό τηλεφωνικών γραμμών και επεκτάσεων. Προσθέστε απλά περισσότερα τηλέφωνα στο δίκτυό σας για να το επεκτείνετε!
Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών & παραγωγικότητα:
Καθώς οι κλήσεις γίνονται μέσω υπολογιστή, είναι πολύ ευκολότερο για τους κατασκευαστές λογισμικού να ενσωματώσουν το λογισμικό τους στις επαγγελματικές εφαρμογές. Για παράδειγμα: μία εισερχόμενη κλήση μπορεί αυτόματα να εμφανίζει στην οθόνη το αρχείο πελάτη του καλούντος, βελτιώνοντας σημαντικά την εξυπηρέτηση των πελατών και μειώνοντας το κόστος μέσω της μείωσης του χρόνου που απαιτείται για κάθε καλούντα. Οι εξερχόμενες κλήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν απευθείας από το Outlook, χωρίς να απαιτείται η πληκτρολόγηση του τηλεφωνικού αριθμού από τον χρήστη.
Τα Τηλέφωνα Soft Phone είναι ευκολότερα στη χρήση:
Στα κλασικά τηλεφώνα, η χρήση προηγμένων δυνατοτήτων τηλεφωνικών συστημάτων, όπως η διάσκεψη, είναι συχνά δύσκολη. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει με τα τηλέφωνα SIP βάσει λογισμικού , όπου όλες οι δυνατότητες χρησιμοποιούνται εύκολα μέσω ενός φιλικού προς το χρήστη γραφικού περιβάλλοντος εργασίας παραθύρων
Παροχή περισσότερων πάντα δυνατοτήτων:
Καθώς ένα τηλεφωνικό σύστημα VoIP λειτουργεί με βάση το λογισμικό, είναι ευκολότερο για τους κατασκευαστές λογισμικού να αναπτύξουν, να προσθέσουν και να βελτιώσουν τις ομάδες χαρακτηριστικών. Επομένως, τα περισσότερα τηλεφωνικά συστήματα VoIP συνοδεύονται από μια πλούσια γκάμα χαρακτηριστικών, στην οποία περιλαμβάνεται το σύστημα δρομολόγησης και διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων, ο τηλεφωνητής, η αναμονή κλήσεων και πολλά ακόμη. Οι επιλογές αυτές είναι συχνά εξαιρετικά δαπανηρές στα ιδιόκτητα συστήματα.
Καλύτερος έλεγχος μέσω καλύτερης καταγραφής:
Οι ρυθμίσεις VoIP αποθηκεύουν τις πληροφορίες των εισερχόμενων και των εξερχόμενων κλήσεων σε μία βάση δεδομένων στο διακομιστή σας, επιτρέποντας μια πολύ αποτελεσματικότερη καταγραφή των χρεώσεων και της κίνησης των κλήσεων.
Καλύτερη παρακολούθηση της τρέχουσας κατάστασης του συστήματος και των κλήσεων:
Τα ιδιόκτητα συστήματα απαιτούν συχνά ακριβά τηλέφωνα "συστήματος", για να είστε σε θέση να γνωρίζετε το "τι συμβαίνει" στο τηλεφωνικό σας σύστημα. Ακόμη και με αυτά, οι πληροφορίες κατάστασης είναι στην καλύτερη περίπτωση δυσνόητες. Με τα συστήματα VoIP έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε ποιοι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στη γραφική απεικόνιση της κατάστασης του τηλεφωνικού σας συστήματος μέσω ενός προγράμματος περιήγησης στο Web.
Δυνατότητα στους χρήστες άμεσης τοποθέτησης του τηλεφώνου τους σε οποιοδήποτε σημείο του γραφείου:
Οι χρήστες παίρνουν απλά το τηλέφωνό τους, το τοποθετούν στην κοντινότερη θύρα ethernet και διατηρούν τον αριθμό που ήδη έχουν!
Δυνατότητα εύκολης περιαγωγής των χρηστών:
Δυνατότητα εκτροπής των κλήσεων, οπουδήποτε στον κόσμο, χάρη στα χαρακτηριστικά του πρωτοκόλλου SIP.
Η εταιρεία μας έχει τοποθετήσει τηλεφωνικά κέντρα ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ στις παρακάτω επιχειρήσεις:
- Α. & Γ. Τζουγανάτος & ΣΙΑ ΟΕ - Τεχνική Εταιρεία
- Kώστας Φραγκισκάτος - ACS courier
- Ι. Νιφοράτος - Α. Γ. Τζουγανάτος ΟΕ - Έκθεση Φωτιστικών
- Γασπαρίνατος Νικόλαος - Γραφικές Τέχνες
- Ζαμπέλη Φιορούλα (Ainos Travel) - Τουριστικό Γραφείο
- Σ. Βαρθολομάτος - Γ. Λασκαράτος ΟΕ - Αντιπροσωπεία Yamaha
- Forthnet Shop Κεφαλονιάς - Τηλεπικοινωνίες
- Tesoro Blu Hotel & SPA - Σκάλα Κεφαλονιάς
- Γεράσιμος Πεφάνης - Ουρολογικό Ιατρείο
- Πλάτωνας Παπαδάτος - Λογιστικό Φορολογικό Γραφείο
- Katsouris Travel - Τουριστικό Γραφείο
- Δεπούντη Ακριβή - Δικηγορικό γραφείο
- Ionian Vista - Πολυτελείς κατοικίες στο Αργοστόλι